Sari la conținut

digital property

Companie românească specializată ȋn domeniul administrării asociațiilor de proprietari.

DIGITAL PROPERTY a fost ȋnființată din dorința de a oferi servicii premium ȋn domeniul administrării de imobile, un domeniu foarte slab reprezentat ȋn Brașov de firme cu acest specific, care să ofere servicii orientate către client și nevoile sale.

Modelul nostru de business integrează serviciile client solicitate ȋn managementul unui imobil cu o platformă digitală de ultimă generație ȋn domeniu.

Serviciu de management al proprietății

Ne propunem o transparentizare totală a serviciului de management al proprietății prin intermediul unei platforme  digitale. Utilizând această tehnologie, fiecare proprietar de imobil ȋși poate verifica la orice oră situația cu privire la cotele datorate către Asociația de Proprietari.

Prin intermediul Avizierului Online și a unei aplicații mobile, fiecare proprietar are acces ȋn orice moment către Asociația de Proprietari.

SERVICII ONLINE

DIGITAL PROPERTY oferă servicii online, adaptate omului modern, aflat mereu ȋn lupta cu timpul dar și offline, pentru proprietarii care preferă varianta clasică de administrare.

Experiența Administratorilor noștri de imobile oferă o garanție ȋn plus ȋn managementul imobiliar. Suntem flexibili și oferim soluții potrivite pentru fiecare entitate ȋn parte. Administrarea se face ȋntr-un mod facil și transparent. Colegii noștri dețin atestate de Administrator de imobile eliberate de Primăria Brașov.

Avantajele colaborării cu
DIGITAL PROPERTY

  • Firmă cu obiect de activitate principal de administrare Asociaţii de Proprietari, autorizată în conformitate cu prevederile legii 196/2018
  • Autorizaţie Primăria Braşov – 2018 şi 2020
  • Administratori cu atestat – 2011, 2020
  • Expert contabil pentru verificare situaţii contabile, membru CECCAR din 2005
  • Portofoliu variant de asociaţii administrate : de la 10 până la 600 apartamente
  • Transparenţă totală în actul de administrare
    • Membrii din comitet au acces la dosarul electronic lunar al asociaţiei (încasări, plăţi, restanţe, fonduri, facturi furnizori)
    • Fiecare proprietar are acces prin site web şi aplicaţie mobilă la situaţia contului personal, soldurile din asociaţie, plăţi cu card bancar, istoric