Sari la conținut

Administrare tehnica a asociatiei de proprietari

Verificarea spațiilor comune ale blocului obţinerea ofertelor de preţ necesare diverselor lucrări
Procurarea materialelor necesare ȋntreținerii și reparațiilor curente citirea contoarelor de branşament citirea apometrelor aflate în spaţii accesibile
Supravegherea lucrărilor de reparații și participarea la recepția acestora urmărirea realizării contractelor ȋncheiate de asociație cu furnizorii
Verificarea personalului angajat

Ce inseamna administrarea tehnica a asociatiei de proprietari?

Administrarea tehnica a unei asociatii de proprietari implica gestionarea zilnica a imobilului si a tuturor aspectelor legate de acesta, astfel incat sa se asigure confortul si siguranta tuturor proprietarilor. Acest lucru include activitati precum:
    1. Mentenanta imobilului: repararea defectelor, inlocuirea componentelor uzate si intretinerea spatiilor comune
    2. Managementul serviciilor comune: apa, gaz, energie electrica, canalizare, etc.
    3. Managementul salubritatii: colectarea si eliminarea deseurilor, curatarea spatiilor comune
    4. Managementul accesului la imobil: intretinerea sistemelor de siguranta, controlul accesului
    5. Managementul spatiilor comune: intretinerea gradinii, piscinei, etc.

Este important sa se asigure ca administratia tehnica a asociatiei de proprietari sa fie efectuata cu atentie si profesionalism, astfel incat sa se evite problemele si sa se asigure un mediu confortabil si sigur pentru toti proprietarii.

PARTENERI SERVICII DE PLĂTI ONLINE

Aplicație valabilă pentru telefon Android și Apple