Sari la conținut
administratie contabila

Administrare Financiar contabila asociatii de proprietari

Organizarea contabilităţii în partidă simplă
Calcularea listelor de plată lunar
Calcularea penalităților de ȋntârziere
Calcularea consumurilor de apă ȋn conformitate cu indexurile primite procesarea numărului de persoane completarea registrelor de casă şi bancă, fond rulment și fond reparații
Incasarea cote de întreţinere de la proprietari şi efectuarea plăţilor către furnizori
Realizarea situaţiei de Activ-Pasiv

Ce este administrarea financiar-contabila a unei asociatii de proprietari ?

Administrarea financiar-contabila a unei asociatii de proprietari presupune gestionarea corecta si eficienta a veniturilor si cheltuielilor asociatiei, precum si raportarea acestora in conformitate cu legislatia in vigoare. Aceasta include activitati precum:
    1. Intocmirea si inregistrarea in contabilitate a facturilor de cheltuieli si a incasarilor de la proprietari
    2. Evidenta contabila a cheltuielilor si a incasarilor asociatiei
    3. Raportarea financiar-contabila periodica (balanta de verificare, situatia profitului si pierderii, bilantul contabil)
    4. Respectarea regulilor fiscale si a regulilor contabile
    5. Gestionarea fondurilor asociatiei si investitiilor acestora

Este important sa se asigure respectarea legii si a regulilor in administrarea financiar-contabila a unei asociatii de proprietari, astfel incat sa se poata lua decizii corecte in interesul tuturor proprietarilor.

PARTENERI SERVICII DE PLĂTI ONLINE

Aplicație valabilă pentru telefon Android și Apple